Питання-відповідь (FAQ)

У вас є питання?

Нижче наведено відповіді на найбільш актуальні питання, пов'язані зі страхуванням подорожуючих

Медична допомога, екстрена госпіталізація, скасування поїздки, втрата багажу - під час відпочинку може виникнути багато небажаних витрат. Зі страховим полісом подорожуючого Ви можете розслабитися, знаючи, що якщо щось піде не так, то ваші витрати покриє страхова компанія.
Для отримання компенсації самостійно оплачених витрат необхідно подати заяву в страхову компанію. Заповніть бланк заяви та надішліть його на електронну адресу, вказану на страховому полісі або віднесіть його в найближчий офіс вашої страхової компанії. Так само ви можете відправити заяву через мобільний додаток "Call&Travel". Завантажити заяву

Для отримання компенсації самостійно оплачених витрат необхідно надати:

  • копію поліса;
  • копію паспорта (сторінка з фото і візою);
  • медичний рапорт із зазначенням діагнозу, даних огляду і лікування;
  • чек за медичну допомогу;
  • рецепт на медикаменти;
  • чек на медикаменти.

Звертаємо вашу увагу, що для різних видів страхування можуть бути потрібні різні документи (наприклад, рахунки-фактури, квитанції, поліцейський протокол). Повний список всіх документів Ви можете уточнити у вашій страховій компанії або в ассистуючій компанії Balt Assistance Ukraine.

Якщо на вашому страховому полісі вказана ассистуюча компанія Balt Assistance Ukraine, то для отримання екстреної допомоги в будь-якій точці світу в будь-який час, зв'яжіться з нами зручним для Вас способом:

  • По телефону
  • Через мобільний додаток "Call&Travel"
  • Через Skype
  • Через електронну пошту
  • Через SMS

Контакти для звернення вказані на вашому страховому полісі.

Професійні оператори контакт-центру в найкоротші терміни організують Вам медичну допомогу, прийом в найближчому медичному закладі або посольстві та консульстві, евакуацію додому, а також будуть тримати Вас в контакті з родиною в екстреній ситуації, що склалася.

У разі госпіталізації або амбулаторного лікування НЕОБХІДНО в найкоротші терміни повідомити про це ассистуючу компанію Balt Assistance Ukraine. Ви можете звернутися в ассистанс особисто, або це може зробити людина, яка знаходиться з вами поруч.

Контакт-центр Balt Assistance Ukraine
работает працює 24/7.

При зверненні до ассистуючої компанії необхідно повідомити:

  • Номер вашого страхового поліса
  • Контактний телефон та місце, де ви зараз перебуваєте / назва готелю або лікарні
  • Причину Вашого звернення
  • Якщо Ви захворіли або поранені, то необхідно повідомити детальну інформацію про проведені Вам медичні заходи
Ви можете придбати страховий поліс, коли купуєте туристичну путівку, бронюєте готель або авіарейс. Так само страховий поліс купується при оформленні візи. Якщо Ви часто подорожуєте, то купуйте страховий поліс з терміном дії 1 рік і максимальною кількістю днів перебування за кордоном.

Страховий поліс - це надійний фінансовий захист під час поїздок за кордоном. Як правило, стандартний страховий поліс забезпечує покриття витрат на:

  • виклик лікаря додому;
  • амбулаторне лікування;
  • госпіталізація;
  • екстренна стоматологія;
  • перевезення останків / репатріація;
  • екстрена медична допомога;
  • медикаменти;
  • медичне обладнання;
  • загострення хронічних захворювань;
  • допомога при алергічних реакціях.
  • Перед тим, як придбати страховий поліс, прочитайте правила страхування, звернувши увагу на виключення. Саме там будуть чітко позначені ті випадки, коли допомога не буде покриватися страховою компанією. Наприклад, в стані алкогольного сп'яніння, при сонячних опіках, при висипі внаслідок алергії. На сайті TravelFrog ви завжди можете поставити ваші запитання через форму зворотного зв'язку або відправивши лист на пошту Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

    Якщо настав страховий випадок - вам необхідно звернутися за допомогою по контактам, що вказані на вашому страховому полісі. Оператор контакт-центру, який прийме ваше звернення, поставить вам кілька запитань щодо найменування страхової компанії, номеру страхового поліса, наявності франшизи, суми страхування, дати вашого народження. Це необхідністьЮ якщо ви купили поліс за кілька днів до поїздки. Заздалегідь куплені страховки автоматично завантажуються в базу даних асистансу, що дозволяє реєструвати справу після 2-3 питань. Після реєстрації вже протягом 40 хвилин для вас буде організована допомога. Тобто за цей час оператор знаходить відповідний для вас медичний центр, домовляється про прийом у потрібного фахівця, погоджує можливі витрати зі страховою компанією і організовує для вас транспортування до медичного закладу. Іноді процес організації може зайняти менший проміжок часу, наприклад, в популярних туристичних регіонах, типу Туреччини, Болгарії, Греції, Єгипет. Іноді - близько 2 годин, якщо застрахований знаходиться далеко від великих населених пунктів, в непопулярному з точки зору туризму місці, звертається в нічний час доби або в святковий день, коли більшість медичних установ закрита. Уточнити, як саме буде організована допомога в тому місці, куди ви вирушаєте, можна, відправивши запит на пошту Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. Дізнатися про можливості організації допомоги сервісною компанією Balt Assistance Ukraine. можна з матеріалу - Асистанс для подорожей по всьому світу.
    Далеко не завжди найдорожчий страховий поліс є оптимальним варіантом для покупки. Звичайно, якщо страховий поліс покриває те, що у більшості страхових компаній буде винятком, наприклад, покриття організації допомоги застрахованій особі, яка перебуває в стані алкогольного сп'яніння, чи організація допомоги вагітній на пізніх термінах- то і вартість поліса буде в рази вище. Однак якщо ваша подорож не пов'язана із вживанням спиртних напоїв, від цієї опції можна відмовитися. Найголовніше - звертайте увагу на правила страхування, які повинні бути у відкритому доступі. Наприклад, ви можете прочитати їх в калькуляторе TravelFrog . В правилах зазначено, які випадки є страховими, а які потрапляють під виключення, тобто за лікування яких страхова компанія, швидше за все, не буде платити. Саме головне — це виключення. Уважно ознайомтеся з ними. Якщо якийсь пункт буде незрозумілим або викликає сумніви, ви завжди можете поставити питання через чат або форму зворотного зв'язку. Підбирайте страховий поліс саме під ваші інтереси: наприклад, якщо ви збираєтеся займатися активним відпочинком, то перевірте за правилами страхування, що входить в поняття активний відпочинок конкретної страхової компанії. На сайті TravelFrog більшість страхових полісів продаються з ассистансом від Balt Assistance Ukraine. Фахівці сервісної компанії готові відповісти на всі ваші запитання по організації допомоги при поїздках за кордоном. Надсилайте ваші запити на пошту Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. або через чат зворотного зв'язку в калькуляторі TravelFrog. Ми допоможемо зробити ваш відпочинок максимально захищеним і спокійним!
    Ціни на страхові поліси на сайті TravelFrog або ідентичні цінам на сайтах страхових компаній-партнерів, або навіть нижчі. Однак саме в калькуляторі TravelFrog можна порівняти ціни різних страхових компаній, умови страхування і поставити питання по різним страховим компаніям, в тому числі щодо особливостей організації допомоги в тій чи іншій країні.
    Перед купівлею поліса рекомендується чітко визначитися з планами на відпустку, щоб вибрати всі необхідні додаткові опції. Навіть, здавалося б, невинне катання на "банані" - це активний відпочинок, тобто отримавши травму, вам, ймовірно, можуть відмовити в покритті медичних витрат. Включена в поліс додаткова опція або не збільшить кінцеву вартість продукту, або збільшить несуттєво. Тому не варто нехтувати додатковими опціями; страховий поліс - це фінансовий захист при необхідності отримання медичних та медико-транспортних послуг, проте саме ви повинні убезпечити свій відпочинок; Уважно читайте правила страхування. Саме на підставі правил страхування та медичних документів страхова компанія вирішує питання про покриття тих чи інших звернень. Звертайте увагу на виключення в правилах страхування, так як саме цей блок містить перелік тих випадків, коли страхова компанія має право відмовити в покритті, тобто не оплачувати медичні та медико-транспортні витрати;

    Обов'язково повідомляйте про страховий випадок за контактами, вказаними в страховому полісі;

    При реєстрації звернення чітко дотримуйтесь інструкцій оператора контакт-центру. Заздалегідь сфотографуйте на телефон всі сторінки вашого закордонного паспорта (іноді ці файли запитуються оператором контакт-центру для визначення валідності поліса). Максимально чітко описуйте симптоми вашого захворювання або травми. Регламент медичних установ різних країн може кардинально відрізнятися від того, до чого ви звикли. Десь є можливість викликати швидку медичну допомогу в готель (наприклад, в Болгарії), а десь потрібно дістатися до медичного закладу самостійно, навіть якщо у вас зламана рука (наприклад, в США). Найчастіше вам не доведеться платити готівкою з очікуванням наступної компенсації витрачених коштів, однак якщо ви перебуваєте в маленькому віддаленому населеному пункті і вам необхідно отримати допомогу в нічний час доби, то організація допомоги, як показує практика, буде можлива тільки в приймальному покої, де, як правило, немає технічної можливості прийняти гарантію оплати і оформити всі документи. За медичні послуги та медикаменти доведеться сплатити готівкою, взявши всі необхідні документи для заяви про компенсацію. Тому перед тим, як відправляєтеся в подорож в непопулярну з точки зору масового туризму країну, повідомте про це заздалегідь за контактами, вказаними в страховому полісі. Вас проконсультують про те, як буде організована допомога і де є ймовірність самооплати з наступною компенсацією.
    Багато застрахованих просять повідомити їм, в яку саме лікарню їх направлять, якщо вони захворіють або отримають травму. Але асистанс не може надати таку інформацію. Тому що в залежності від того, де саме ви будете перебувати і що з вами станеться, залежить, в який медичний заклад направлять застрахованого. Наприклад, застуда - це один варіант, захворювання, що вимагає серйозної діагностики на спеціалізованому обладнанні, - інший, невелика травма — третій. Плюс на вибір провайдера (саме так називають лікарні та інші установи, які задіяні в організації допомоги) впливає і те, в яке час ви звернулися в асистанс (день чи ніч), в які дати і дні тижня (святковий, вихідний або будній день).
    У деяких популярних туристичних регіонах типу Болгарії, Греції, ОАЕ сервісна компанія Balt Assistance Ukraine організовує візит лікаря в готель в випадках, коли застрахований звертається з простудними захворюваннями, які, як правило, відбуваються на тлі різкої зміни клімату. Лікар загальної практики оглядає застрахованого і дає рецепт на необхідні медикаменти. Але трапляється, що застрахований, відчувши себе краще, просто йде з номера, не дочекавшись лікаря і не повідомивши про це в асистанс. Так як візит вже організований, рахунок за виклик лікаря впаде на плечі клієнта. Про які суми йдеться? Болгарія - близько 50-100 EUR, Греція - близько 100 EUR, ОАЕ - близько 170 USD.
    Як правило, на підставі депозиту із зарубіжними страховими компаніями співпрацюють медичні установи в Індонезії і Таїланді. Під депозитом в даному випадку мається на увазі паспорт або грошова сума, яку залишає застрахований в медичному закладі до отримання від страхової компанії гарантії покриття витрат на суму фінального рахунка. Як це відбувається? Після того, як застрахованій надана медична допомога, госпіталь за запитом сервісної компанії готує пакет документів. Дані документи направляються в страхову компанію для узгодження. Процес узгодження витрат займає від 1 до 2 днів (необхідно враховувати різницю в часі країни перебування Застрахованого і знаходження страхової компанії), проте фахівці Balt Assistance Ukraine завжди враховують обставини застрахованої особи. Наприклад, якщо Застрахованому необхідно незабаром летіти або терміново продовжувати візу, то документи проходять обробку та узгодження в найкоротші терміни ( «позачергово»). Зазвичай екстренне узгодження займає від 2-3 годин.
    Як правило, в популярних туристичних регіонах організація допомоги займає близько 40 хвилин від реєстрації до зустрічі лікаря з Застрахованим. Однак завжди варто враховувати і тяжкість захворювання, і місце перебування застрахованої особи, і час доби, а також деякі інші обставини, які можуть вплинути на швидкість організації допомоги.
    Ви не самостійно ставите собі ймовірний діагноз і вибираєте лікаря. Для цього цілодобово працюють сервісні служби (асистанси), які займаються організацією медичної допомоги застрахованим туристам. Якщо виник страховой випадок (Ви відчуваєте серйозне нездужання в зв'язку з хворобою або травмою) - то повинні звернутися в асистанс, чиї контакти вказані в страховому полісі. Оператор контакт-центру зареєструє ваше звернення і направить вас в партнерський медичний заклад, де вам нададуть необхідну допомогу. Якщо ви почнете самостійні дії без суттєвих на то причин, страхова компанія може відмовити вам у виплаті. Але якщо ви звернулися в медичний заклад самостійно, збирайте всі необхідні документи (медичні висновки, рецепти, чеки на придбання ліків і так далі - докладний список буде вказано в правилах страхування), щоб звернутися за відшкодуванням збитків в страхову компанію. Фахівці компанії уважно ознайомляться з Вашими документами і приймуть рішення про покриття / не покриття витрат.

    Які можуть бути наслідки самостійних звернень до медичних установ без повідомлення асистансу за контактами, вказаними в страховому полісі?

  • в більшості випадків клієнт несе витрати самостійно, чого можна було б уникнути при зверненні в асистанс;
  • клієнт може отримати неякісну допомогу, так як є ризик звернення до несертифікованих лікарів;
  • клієнту може бути нав'язаний надлишковий обсяг медичної допомоги недобросовісними співробітниками медцентру (або в рамках протоколу роботи медцентру);
  • клієнт може не отримати компенсацію понесених витрат через наявність в правилах страхування виключення на самостійні звернення або отримати відшкодування в рамках ліміту, передбаченого полісом / договором на самостійне звернення;
  • клієнт може звернутися в клініку люкс класу, де отримає допомогу за підвищеним тарифом, який не відповідає середньорегіональним розцінкам. У подібному випадку відшкодування понесених витрат можлие лише в рамках середньорегіональних цін на надану медичну допомогу;
  • клієнт стикається з труднощами при зверненні в страхову компанію за відшкодуванням, оскільки не надає повний пакет документів, що сильно затягує або виключає можливість компенсації.
  • Всі ці наслідки самостійних звернень не відносяться до тих випадків, коли мова йде про порятунок життя (наприклад, ви отримали серйозну травму і викликали швидку допомогу або ж вас відвезли в госпіталь, так як ви були без свідомості). Дізнатися більше про найпоширеніші помилки туристів можна в статті Міфи про страхування.

    Рекомендується перед поїздкою зателефонувати в асистанс по тим телефонам, що вказані в страховому полісі, і поставити всі важливі питання. Наприклад, в сервісній компанії Balt Assistance Ukraine на питання організації допомоги в тій чи іншій країні дадуть відповідь фахівці Департаменту розвитку мережі провайдерів. Більш того Ви можете залишити для опрацювання чіткий маршрут прямування, щоб в кожному з міст, де ви плануєте зупинятися, були опрацьовані всі медичні установи для максимально швидкої організації вам допомоги. Це актуально для країн, непопулярних з точки зору масового туризму, а також мало відомих туристичних маршрутів і маршрутів, пов'язаних з активним відпочинком або спортом, наприклад, сходження в гори, альпінізм, трекінг. Напишіть Ваше ім'я, маршрут прямування і телефон для зворотного зв'язку і відправте лист на пошту Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. Протягом години з вами зв'яжуться фахівці Balt Assistance Ukraine і нададуть детальну інформацію.
    Оптимальний варіант - оформити страховий поліс онлайн, так як можна уважно і не поспішаючи ознайомитися з правилами страхування,поставити уточнюючі питання страховій компанії, порівняти пропозиції різних страхових компаній і підібрати оптимальний варіант. Другий варіант - звернутися безпосередньо в офіс продажів страхових полісів. Однак в такому випадку Ви не зможете порівняти вартість страхових полісів різних компаній. Плюс якщо виявиться, що в даній компанії Вам не зможуть оформити страховий поліс в зв'язку з виключенням за віком (так часто буває, якщо вік мандрівника перевищує 75 років), то вам доведеться піти ні з чим. Як правило, на літніх людей поширюється дія підвищувальних коефіцієнтів, які у кожної страхової компанії свої.
    Не є страховими випадками захворювання і травми, заявлені або отримані Страхувальником (Застрахованим) при вживанні спиртовмісних напоїв, наркотичних і психоактивних речовин.