Дії при страховому випадку

Звернення по допомогу

Якщо Вам необхідна медична допомога, то насамперед зв'яжіться з ассистуючою компанією Балт Ассистанс Україна.

1

Зв'яжетеся з контакт-центром

В першу чергу звяжетесь з ассистуючою компанією, будь-яким зручним способом. Контакти вказані на Вашому страховому полісі.

2

Повідомте інформацію

  1. Прізвище, ім'я та по-батькові.
  2. Номер поліса, термін і територію його дії.
  3. Обставини події і яка допомога необхідна.
  4. Місцезнаходження та контактний телефон.
3

Отримайте допомогу

Дочекайтеся відповідного телефонного дзвінка з асистуючої компанії та дотримуйтесь інструкцій.

Увага!

Якщо ви не змогли зв'язатися з ассистуючою компанією до надання медичної допомоги, то обов'язково зробіть це при першій же можливості.

Самостійне звернення

Без нагальної потреби не звертайтеся до медичного закладу самостійно.

У разі звернення обов'язково вимагайте у доктора або адміністрації детальний медичний рапорт із зазначенням даних огляду, діагнозу, обсягу проведеного лікування, чеки на лікування. Також зберігайте рецепти на медикаменти та чеки з аптеки. У випадку, якщо рецепт необхідно здати в аптеку, зробіть фотографію документа.

Process Step1
Process Step2

Ваше місце розташування

Перед зверненням до ассистуючої компанії перевірте, щоб у Вас під рукою була інформація з Вашого розташування:

  • адреса і повна назва готелю
  • телефон рецепції готелю
  • номер вашої кімнати в готелі

Якщо Ви проживаєте в приватному секторі, спробуйте вияснити поштовий індекс. Дана інформація прискорює ідентифікацію Вашого місцеположення і дозволяє підібрати найближчий медичний центр, в якому Ви зможете отримати необхідну допомогу.

Місцезнаходження лікарні

Якщо Ви звертаєтеся до ассистуючої компанії вже з лікарні, заздалегідь дізнайтеся наступну інформацію:

  • назва та адреса лікарні
  • відділення, в якому Ви перебуваєте
  • контактний телефон та факс

Це прискорить процес зв'язку з медичним закладом.

Process Step1